Shop Mobile More Submit  Join Login
Captain America by bleedman Captain America by bleedman
Fuck Yeah!

T-shirts available at
sharkrobot.com/
Add a Comment:
 
:icongoodbrony:
goodbrony Featured By Owner May 5, 2017   Artist
MAKE ME, MUDDA FUCKA!! 😈
Reply
:icongettothelibrary:
GetToTheLibrary Featured By Owner Mar 18, 2017  Hobbyist General Artist
I love it so much.  
Reply
:icontrilliondollerman:
trilliondollerman Featured By Owner Dec 20, 2016  Hobbyist Photographer
Nicely done.
Reply
:iconarchgodragnarok:
ArchgodRAGNAROK Featured By Owner Oct 26, 2016
i need that at school for the students
Reply
:iconfangirlingboxer:
FanGirlingBoxer Featured By Owner Oct 21, 2016  Hobbyist Digital Artist
Heh perfect picture at the time.
Reply
:iconmarvel-ousnerd:
Marvel-ousNerd Featured By Owner Oct 17, 2016  Hobbyist Digital Artist
Oh I love that so much! Cap your so funny. :3
Reply
:iconkeiboxy2:
Keiboxy2 Featured By Owner Oct 14, 2016  Hobbyist Digital Artist
Ironic lol description XD
Reply
:iconbeyworld101:
Beyworld101 Featured By Owner Oct 3, 2016
This is funnyLa la la la Clap :happybounce: .
Reply
:iconjimsterthefurrizard:
JimsterTheFurrizard Featured By Owner Oct 2, 2016  Hobbyist Digital Artist
Captain America Wants You👉🏾🇺🇸
Reply
:iconthe-last-phantom:
The-Last-Phantom Featured By Owner Sep 30, 2016  Professional Digital Artist
Cool style!!

cat face
Reply
:icongentlefistvic:
GentleFistVic Featured By Owner Sep 29, 2016
lol.
Reply
:iconluner-tigher:
luner-tigher Featured By Owner Sep 27, 2016
lol thats an awesome idea for a t-shirt.anyways great job on it.
Reply
:iconzanedoscratchart:
ZaneDoScratchArt Featured By Owner Sep 26, 2016
Best. Marvel. Propaganda. Ever.
Reply
:iconrockalves:
RockAlves Featured By Owner Sep 25, 2016  Student Traditional Artist
HAHAAAHAHAHAHAHH so good! sooooo good!! 
Reply
:iconchristeam3:
christeam3 Featured By Owner Sep 24, 2016  Student General Artist
Nice work
Reply
:iconcatshavenorules:
CatsHaveNoRules Featured By Owner Sep 23, 2016
That's me. Seriously.
Reply
:iconbutzengear:
Butzengear Featured By Owner Aug 17, 2016  Hobbyist Artist
I want so badly to use this in contentious forum arguments   XD  
Reply
:iconx-distroyer:
X-distroyer Featured By Owner Aug 1, 2016
Nice.
Reply
:icon4wearemanytoo:
4wearemanytoo Featured By Owner May 24, 2016  Hobbyist Digital Artist
Amazing! F&%$n' amazing!
Reply
:iconkittymonster14:
kittymonster14 Featured By Owner May 22, 2016  Hobbyist General Artist
This is totally gonna be my wallpaper forever
Reply
:iconcaptainstapler:
captainstapler Featured By Owner Apr 21, 2016   General Artist
Haha. This is awesome.
Reply
:iconhawkhunting:
HawkHunting Featured By Owner Mar 22, 2016  Hobbyist Artist
saw that shirt on sharkrobot and had to find the artist
here i am, nice work
Reply
:icondigidestinedazukia:
DigidestinedAzukia Featured By Owner Feb 19, 2016  Hobbyist General Artist
This is adorable and getting posted on my wall! ^U^  As usual, your coloring is phenomenal!
Reply
:iconimdabatman:
ImdaBatman Featured By Owner Feb 14, 2016  Hobbyist Traditional Artist
now that's funny :D
Reply
:iconzekeeugene:
ZekeEugene Featured By Owner Feb 14, 2016
Hawkeye: "...anyways, you know, Cap, I don't get it. You got upset whenever the Boddy Brothers cursed during the time that they were serving you in WWII, and yet now, you tolerate it. Why's that?"

Captain America: "The serve other people now. Besides, their cursing is the least of my problems." -eyes several body-bags, that all contain Hydra members. One of the bags has Madame Hydra's corpse."

Hawkeye: "Heh. Guess that's the brothers' Boddy-count."
Reply
:iconbbb35:
bbb35 Featured By Owner Jan 15, 2016
:rofl:

:iconiloveyouplz: This is perfect, thanks for drawing this. Too much!! :lol:
Reply
:iconthunderwarriors97:
ThunderWarriors97 Featured By Owner Dec 11, 2015
I really loved it when Cap said that in The Avengers: Age of Ultron! This is a perfect design of it! I really hope to get a shirt with this on it! You did a fine job on this picture. ;)
Reply
:iconbloodreapersentinel:
BloodReaperSentinel Featured By Owner Oct 18, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Make this a bumper sticker godddamnit
Reply
:iconalespanda:
alespanda Featured By Owner Oct 18, 2015  Hobbyist General Artist
engish or not at all (is this all you know)
Reply
:iconsaber360:
saber360 Featured By Owner Sep 14, 2015
LOL XD
Reply
:iconiname4597:
Iname4597 Featured By Owner Aug 31, 2015
This would be on a T-shirt
Reply
:iconmoonjumper4:
moonjumper4 Featured By Owner Aug 30, 2015  Student General Artist
Must be a pin
Reply
:iconprincess0kitty:
princess0kitty Featured By Owner Aug 16, 2015  Student Traditional Artist
Bitch motherfucker cock cunt ass fuck fuckboy asshole douche dick dickhead bitch boy douchebag damn douchebag douche head whore slut fatherfucker sister fucker brother fucker aunt fucker uncle fucker cousin fucker  grandmother fucker grandfather fucker great aunt fucker great uncle fucker lots and lots of fuckers 
Reply
:iconsharpman01:
Sharpman01 Featured By Owner Aug 26, 2015  Hobbyist General Artist
Man...I've NEVER seen these swears before.
Reply
:iconprincess0kitty:
princess0kitty Featured By Owner Aug 30, 2015  Student Traditional Artist
Yep! I wanted Tony to say this when he said Language! or if I was an Avenger I would do that
Reply
:iconsharpman01:
Sharpman01 Featured By Owner Aug 30, 2015  Hobbyist General Artist
I'd laugh if I heard all that.
Reply
:iconprincess0kitty:
princess0kitty Featured By Owner Aug 31, 2015  Student Traditional Artist
Well is what I do thankels! :) 
Reply
:iconsharpman01:
Sharpman01 Featured By Owner Sep 1, 2015  Hobbyist General Artist
Your welcome.
Reply
:iconprincess0kitty:
princess0kitty Featured By Owner Sep 1, 2015  Student Traditional Artist
awesome!
Reply
:icondjhiryu508:
DJHiryu508 Featured By Owner Aug 10, 2015
Ah, fuck off, Cap! I'll talk however I damn well feel like!
Reply
:iconwhateveryouimagine:
WhateverYouImagine Featured By Owner Aug 4, 2015  Student General Artist
This should be a T-shirt. LOL I'd  buy it :3
Reply
:iconbrocolinda:
brocolinda Featured By Owner Aug 19, 2015
Reply
:iconevangeline16williams:
evangeline16williams Featured By Owner Aug 1, 2015  Hobbyist General Artist
That's an awesome design!
Reply
:icondeideichan15:
deideichan15 Featured By Owner Jul 30, 2015  Hobbyist Filmographer
oh this is perfect! I need this on a t-shirt.
Reply
:iconbrocolinda:
brocolinda Featured By Owner Aug 19, 2015
sharkrobot.com/products/langua…
He made it on a t-shirt, you can buy it in this site *Free Icon/Emote* Toothless (Love it!) 
Reply
:iconrebellinglemming:
RebellingLemming Featured By Owner Jul 27, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Great design!
Reply
:icontherabidsquirrel:
Therabidsquirrel Featured By Owner Jul 25, 2015
Can I buy a print of this? Please?
Reply
:iconjackdrask:
JackDrask Featured By Owner Jul 24, 2015
Clap 
Reply
:iconthe-phoenix-god:
The-Phoenix-God Featured By Owner Jul 23, 2015
LMAO
Reply
:iconmerilda16:
Merilda16 Featured By Owner Jul 22, 2015  Hobbyist General Artist
{{I died when I saw that part of the movie.}}
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
July 1, 2015
Image Size
216 KB
Resolution
700×724
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
38,499 (5 today)
Favourites
6,112 (who?)
Comments
283
Downloads
557 (1 today)
×