Shop Mobile More Submit  Join Login
ppg 5 p5_6 by bleedman ppg 5 p5_6 by bleedman
tutorials

Let's make biscuits!
Let's make biscuits!
Add a Comment:
 
:iconshadamy123lovforever:
shadamy123lovforever Featured By Owner Apr 5, 2014  Student
Lml xD 
Reply
:iconduradanal:
Duradanal Featured By Owner Aug 5, 2013
This happens when you eat you're vegetables.

Reply
:iconduradanal:
Duradanal Featured By Owner May 11, 2013
Why is his head so big?
Reply
:iconwubtime123:
WUBTIME123 Featured By Owner Aug 4, 2013  Hobbyist General Artist
why is your head so big

WHY IS YOUR HEAD SO MUDHAFUCKIN BIG
Reply
:iconkevinsky17:
kevinsky17 Featured By Owner Apr 16, 2012
Hey gir you wanna find a bigger head than mandark.... find jimmy neutron
Reply
:iconcartoonlovinggal:
cartoonlovinggal Featured By Owner Jan 26, 2013  Hobbyist General Artist
So true!!
Reply
:iconkevinsky17:
kevinsky17 Featured By Owner Jan 26, 2013
hahaha IKR
Reply
:iconkimmity1:
kimmity1 Featured By Owner Feb 24, 2012  Student Artist
I love the old cartoon.I miss this
Reply
:iconoogagirl:
OogaGirl Featured By Owner Feb 22, 2012   Digital Artist
WHY IS HIS HEAD SO BIG!!!!
Reply
:iconrainbowdashie87:
RainbowDashie87 Featured By Owner Feb 22, 2012
Yay Mandark have a big head!!!! Dib's not the only one
Reply
:icondemonnightkittyninja:
demonnightkittyninja Featured By Owner Jan 30, 2012  Hobbyist Writer
I do have to say my favorite Gir phrase is one me and my sister say to each other a lot: But it was me. I was the turkey. all along!
Reply
:iconpoobrainbatman:
poobrainbatman Featured By Owner Apr 6, 2013
that is a line with so much feeling.
Reply
:icondemonnightkittyninja:
demonnightkittyninja Featured By Owner Apr 11, 2013  Hobbyist Writer
I know! We also love: I loveded you cupcake. I loveded you.

We say it to each other to express our affection.
Reply
:iconkittychan2005:
Kittychan2005 Featured By Owner Oct 17, 2011  Hobbyist General Artist
Poor Otto XD Woo Larry made it into here too cool
Reply
:iconsapphire-petal:
Sapphire-Petal Featured By Owner Oct 7, 2011
HOLYFUCKINGSHIT,IT'SFUCKINGTIMESQUAD!!!!

XDDDDDDD
Reply
:iconblueblue930:
blueblue930 Featured By Owner Oct 5, 2011  Hobbyist Writer
Time Squad !!!!!!!!!
That was my favorite show (next to Samurai Jack) when i was a kid :love:
It's nice to see them again :D
CN had BETTER make a DVD of Time Squad VERY soon !!!!
I :heart: this comic !!!!!!!
Reply
:iconlt-fleur:
Lt-Fleur Featured By Owner Dec 22, 2011  Student Artisan Crafter
They do :D
[link]
Don't know if ur still interested but here it is ;)
Reply
:iconblueblue930:
blueblue930 Featured By Owner Dec 22, 2011  Hobbyist Writer
I'm TOTALLY interested :D !!!!!!!
Thanks so much :D
Reply
:iconlt-fleur:
Lt-Fleur Featured By Owner Dec 22, 2011  Student Artisan Crafter
No problem, haha!
I loved Time Squad growing up and love rewatchin' it!!
Reply
:iconblueblue930:
blueblue930 Featured By Owner Dec 22, 2011  Hobbyist Writer
lol
Yea i wish they didn't take it off TV :(

And thanks for the watch :D
Reply
:iconxrainbowxbloodx:
xRainbowxBloodx Featured By Owner Aug 3, 2011
Time Squad <3
Augh, I TRULY miss that show @_@
dude, i loves chu for even thinking of creating this story & such..
It really helps me remember my childhood cartoon faves ^w^
& the story has soo much to it, characters, events, gawsh chu're amazing!! X3
Reply
:iconjinkiez0897:
jinkiez0897 Featured By Owner Jun 27, 2011
I do remeber the cartoon but not the name. whats otto from again? (thank you for showing how awsome our childhood was!)
Reply
:icongoldensnowfire:
GoldenSnowfire Featured By Owner May 29, 2011  Student Artist
FFFFFFFF-! TUDRUSSLE!
Reply
:iconlittlehappyllama33:
Littlehappyllama33 Featured By Owner Feb 15, 2011
Sounds...So...Familiar...Can't...Remember...Show...Time...Squad?!ARRRG! *Brain explodes*
Reply
:iconraisukedatsune:
RaisukeDatsune Featured By Owner Jan 14, 2011
OMG, Dont let him get near another Pizza O_O'' From what i remember there was this... episode with pizza... :/
Reply
:icongirgirl2012:
Girgirl2012 Featured By Owner Jan 10, 2011  Hobbyist Photographer
WHY IS HIS HEAD SO BIG???? Why is HEAD so BIG!?!?!
Reply
:icongirgirl2012:
Girgirl2012 Featured By Owner Dec 15, 2010  Hobbyist Photographer
there is somethign fun with GIR!!! I have an app with him saying almost everything he said in the show minus some for the iTouch.
Reply
:iconcharactermaker27:
charactermaker27 Featured By Owner Aug 27, 2010  Student Artist
THank you so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I had forgoten all about Time Squad!!!!!! It was one of my favorites!!!!!!!!!!
Reply
:iconnarusakuistruelove:
narusakuistruelove Featured By Owner Apr 27, 2010
OHHHH!!! Otto from Time Squad! Haha, I'm stupid... >.<
Reply
:iconbibibizz:
Bibibizz Featured By Owner Apr 3, 2010
LOL
Door to Door reference >w<
Gir: WHY *IS* HIS HEAD SO BIIIGGG??? WHYYYYY IS HIS HEAD SO BIIGG??
Although, that head is not as NEARLY as big as Dib's head
owo
Reply
:iconatama--muhonnin:
Atama--Muhonnin Featured By Owner Apr 2, 2010  Student Traditional Artist
ah geez, you keep adding more and more characters and Im slowly descending into a nostalgic coma...God I had forgotten almost all of my old cartoons. :cry:
Reply
:iconavatarfangirl55:
avatarfangirl55 Featured By Owner Mar 12, 2010  Hobbyist Traditional Artist
WHYYYYYYYYYYY IS HIS HEAD SO BIG!?!?!
Reply
:icongreatgoth2:
greatgoth2 Featured By Owner Feb 17, 2010
Buck: That's it! I'm ordering pizza!
Reply
:iconxxbambigirl22xx:
XxBambigirl22xX Featured By Owner Jan 17, 2010  Hobbyist General Artist
Haha they Think Blossom asked him out! Wow thats just like my brothers r!
Reply
:iconamtrax91:
AMTRAX91 Featured By Owner Dec 14, 2009  Hobbyist Artist
YAY BUCK TUDRUSSLE!
Reply
:iconturbotony00:
TurboTony00 Featured By Owner Dec 5, 2009
This comic is pure genius. Your artwork is phenomenal!!!
Reply
:iconangelicpencil:
AngelicPencil Featured By Owner Jul 11, 2009
haha i knew it
he is from time warp trio > w>
heehee im so smart

now tht i think abt it
why doesnt he have parents....?
hmm
Reply
:iconturbotony00:
TurboTony00 Featured By Owner Dec 5, 2009
If you remember the show, Otto's an orphan. Buck and Larry found him when they accidentally time traveled into his room at an orphanage and brought him with them. :)
Reply
:iconangelicpencil:
AngelicPencil Featured By Owner Dec 30, 2009
wow ur smart :D
now i rlly wanna watch the first episode
i only saw a random episode with aber-ham-lincon (honestly i dont know how to spell his name xD) because it was a preview on my powerpuff girls tape :)
Reply
:iconturbotony00:
TurboTony00 Featured By Owner Jan 7, 2010
lol, Yeah, it was a great show; I think it's still on CartoonNetwork.com if you want to watch it. :)
Reply
:iconangelicpencil:
AngelicPencil Featured By Owner Jan 14, 2010
i think i got the name wrong = ,=
did i call them the time warp trio
i just realized i must of...
huh...im stupid o ^e
Reply
:iconvalentinie756x:
valentinie756x Featured By Owner Aug 8, 2008
i miss time squad!! >.< how dare c.n. cancel it! i loved the show!! thanx bleedman, u never let an awesome cartoon become history ^.^( plus otto is really cute.) im gonna make my character for blue dragon fall for im (blue dragon's a new show on cartoon network, heres a pic i made of her:[link]
Reply
:iconscarletfoxfire:
ScarletFoxfire Featured By Owner Jun 19, 2008
WOW! You got PPG down great. And you artwork of them is 10000% better
Reply
:iconiamwho:
Iamwho Featured By Owner Apr 17, 2008
Why is his head so big? Whyyyy is his head so big?
Reply
:iconxephr-darkwind:
Xephr-Darkwind Featured By Owner Mar 19, 2008
Yay the Time Squad Trio xD
Reply
:iconusagi-chan0204:
Usagi-chan0204 Featured By Owner Feb 27, 2008
xD Boy, I sure do miss the Time Squad trio.

>.> -slinks off to watch the show again-
Reply
:iconsilentmood:
silentmood Featured By Owner Feb 4, 2008  Hobbyist
owh otto XD now i remember *sigh*
Reply
:iconrippal:
Rippal Featured By Owner Jan 5, 2008
OMG WHO S OTTO AND LARRY FROM WHAT TV SHOW I CANT REMEBER ITS GONNA RIVE ME INSANE!!! Good work btw again
Reply
:iconprinceskvn:
princeskvn Featured By Owner Dec 25, 2008
Time Squad :D
Reply
:iconboomnblast:
Boomnblast Featured By Owner Oct 20, 2007
oh!!!!!!!!! now i remeber who the dorky kid is!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 2000 × 1310




Details

Submitted on
January 8, 2005
Image Size
895 KB
Resolution
2000×1310
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
133,890 (1 today)
Favourites
1,228 (who?)
Comments
657
Downloads
48,872
×